Friday, December 20, 2013

x mau join that group

kat rumah ni ada 2 tv.. 1 kat living hall... guna hyyp.tv 
another 1 kat family hall, pakai antenna biasa... so gambar x berapa cantik.. dan bdk2 ni x berapa suka nk tgk.
biasalah kan kalu ada 1 tv... semuanya berebut nk tgk channel masing2..
so bergaduh la si adam ni dgn tok baknya
kadang2 aku rasa cam kalakar... kadang2 menyirap jugak..

but lately ni nampaknya 2 org ni dah mcm ada mutual agreement.
pagi.... time for kids. by the time kul 12... tok bak's time.
kakak je tak heran dgn semua tu.
she prefer do her exercise or coloring... [nasib baik, kalu x lg parah]
tp si kechek ni pun bleh tahan gak... ada masa dia soh bukak u.tube.... 
bila kechek yg request.. kalah la semua org..

and me.... of cos x koser nk berebut tv..
currently kalu aku nk tgk apa2, aku tgk kat tonton.. jarang pun tgk drama2 ni kecuali ada org recommend ckp citer tu sedap... 
dr tgk drama melayu, baik aku layan citer korea kat maaduu.com
hollywood pun aku dh tak layan sbb biasanya ada je scene yg 18sx.. bdk2 ni rajin menyelit time aku tgk... malas nk menjawab kalu dorang tanya lbh2..

citer korea so far boleh lagi la.
aku suka citer korea sbb dlm semua citer yg aku pernah tgk, most of them akan terapkan "SAYANGKAN FAMILY ANDA"... bukan setakat cinta2 melankolik.. selain pelakon dia comel2...

ni antara cerita yg aku aku suka tgk
 

No comments: