Saturday, May 05, 2012

suatu masa dahulu...........

skang tgh wat clearance @ my picture... then terjumpa gambo2 ni. suatu masa dulu, right after berenti keje.... aku pk keje apakah yg aku bleh wat dr umh n mendatangkan hasil pendapatan...

aku suka masak..... ya. aku dah wat cheese tart, but penat wei.. seminggu nk raya mesti x cukup tido. dan preparation raya utk umh sendiri pastinya akn jd lbh kurang je....so, no more cheese tart. makan sendiri takpe... amik order, wat masa ni belum bleh lg. tunggu ank dara aku beso dulu.


then tried wat hamper.... ok jugak.. untung pun bleh tahan. issue is aku x reti sgt nk wat marketing yg gah2. from experienced, kalu dpt order >50 units hamper, ko mmg dh bleh lalalala....^__^. kalu less than that pun okey gak, cuma x masyuk sangat lah. wat penat jejalan + b'hbs kat duit myk.  bagi aku, marketing = modal yg banyak + network yg ramai.

and of coz, kena jd creative dlm m'pelbagaikan hamper itself. skang ni byk individu n company yg offer variety of hamper... x kira lah  either online @ offline. so, the product must be competitive.. 











loves,