Friday, September 07, 2012

photo raya

very limited edition nye gambo due to cameraman bz ngan ank kecik.. huhuhu

pra raya

scope isteri tuan rumah : cookies, langsir, baju raya
scope tuan rumah : mengemas, mengemas n mengemas seluruh rumah

ari tu en epol x jadi blk 16hb.... [selamat ye thn ni.. will c next year ek].. tau2 je sabtu ptg dia dh ada depan umh. surprised ek..... kan dh kena dok kat luar umh. ha3.... kakak bgtau yg ada org dpn umh. bila aku tgk, takde pun. so wat tak tau je lah... then lps 10 mnt kot, kakak panggil lg. owh...... mmg surprised. but alhamdulillah lah, i can pass him some works. ha3...

 tukang rasa cookies. nasib baik bdk ni agak supportive sepanjang session wat cookies.
so next year aku bleh amik order lbh sket

 operasi lap tingkap. yg kat dlm umh tu mmg mandur yg terbaek!!

 motif pakai helmet???

majlis berbuka puasa 
@ tadika nadi permata

ths is one thing yg aku suka pasal tadika ni. dia menggalakkan bdk2 ni berpuasa dan adakan aktiviti sebegini sbg appreciation to them. parents just need to donate $5 and bring kuih. then diorang buka puasa n solat maghrib sama2. last sekali main bunga api.

tp aku rasa mlm tu adam over main, so mlm tu dia kena semput. en epol x tido sepanjang mlm jaga dia. 












 hari raya pertama @ skudai

this year beraya kat skudai. yaaa... kami masih mengamalkan giliran :)
so, sabtu tu dlm tgh hari ktorg dh sampai. solat zohor then terus masuk dapur. masak agak simple.. nasi berempah, acar bijan, kari kambing n rendang ayam... nasi impit pun ada gak tp x banyak. nasi putih??? juga ada coz org kat umh ni cam wajib mkn nasi putih.

ssh betul nk tgk laki aku ni senyum..
kalu x kenal mmg org akn ingat dia ni sombong berlagak..

blue theme.. kebetulan semua org pilih warna biru

suka aku tgk si gendut ni pakai tudung.
bleh tahan gak nk memujuk minah sorang ni... ada brooch juntai2 baru tudung tu x tanggal



seingat aku, cuma sekali sepanjang 6 thn aku kawin ni ada perfect raya photo of us.
yg lain termasuk yg ni adalah hancus. adam pagi2 dh spoiled.. dia x mau pakai jubah cox hari raya mesti pakai baju melayu + songkok. mmg typical malay kan.
so almost 1/2 day tu mmg dia moody...

raya ntah keberapa w family k.cik








loves,


No comments: