Tuesday, August 28, 2012

selamat hari raya aidil fitri

alhamdulillah.... sempat lagi jumpa bulan syawal. ths year punya ramadhan cam sgt sekejab. tetiba je.... eh! dah raya ke? 

thn ni lbh kurang cam thn lepas gak... most of the things agak last minute. maklumlah, bz buat cookies utk umh org kan. padan muka sendiri.... cookies sndr ada 3 jenis aje. nasib baik k.biah bgtau yg wak din nk g beli kek lapis sarawak. kalu x, kosong bekas kuih raya aku thn ni. skang pun cookies raya almost habis. hajat hati nk buat lg [kalu rajin]....

si kechek jugak yg syok... baju dia aku beli online. settle... adam n en epol, last minute shopping. punyalah x nk beli apa2kan.... masuk kedai je, terus dia sambar 2 helai jubah. adam nye sehelai. masib baik utk kakak x de yg menarik... kalu ada, sure dh ambik jugak. aku? pakai je baju2 thn lepas.. tp ngan tudung yg latest. ha3... bukan org tau pun baju lama coz semenjak2 dok umh... jarang benar aku pakai baju kurung.

anyway, skang still bz lagi. aku tunggu en epol blk laut dulu br rajin sket nk update. hmmm, gambar raya adalah mendukacitakan sbb x byk. cameraman sibuk ngan ank kecik kan.... so, gambo adlh sgt limited.


loves,