Thursday, February 17, 2011

sori...i have no choice

 
sayonara to JFH 670... after 6 years..i finally let u go. there's nothing awesome about this car, but we've shared lots of sweet sour memories.


history : asalnya kete ni bukan kete aku...k peah yg nk beli. but that time aku nyer pak-wan-ca aka prebet sapu suddenly hilang entah ke mana. seminggu aku naik teksi + tumpang ofc mate. azab sungguh coz that time takde bas kat area bukit indah. tmbg teksi sehala adalah $15.....maknanya sehari aku kena spent $30 utk g blk office je...huhuhu...jadi dgn gaji aku yg ciput tu, kancil je lah yg aku mampu beli.

destinasi paling jauh kete ni penah pergi : putrajaya......petaling jaya.... jauh dr tu x berani nk bawak.

jasa kete ni : bawak aku g blk keje...datingsss...g berubat...g beranak...g bergumbira kat melaka-pd-ramunia-batu layar...

accident : within a week pegang kete ni, aku dh langgar anjing. mati kot anjing tu....siap menggigil tgn sepanjang nk blk umh. sampai je umh terus aku samak kete tu. then a few years later, ada van langgar kat roundabout. masa tu en epol yg drive... so sampai skang record aku kira clean lah sebab x penah langgar kete org lain...hahahahaha 

things i won't forget : dapat kete ari jumaat ptg..sabtu ngan ahad g practice bawak ke ofc (8.00am dh kuar umh...punyalah mabuk nk bwk kete)..isnin bwk kete g offc cam pro ~ amik en epol kul 3a.m. dr bus-stand larkin (serius cuak sbb jln lengang + bus.stand pun gelap) ~ kete kena pecah, cd player kena rempat, siap ngan CD al.quran dia amik (moralnya : no point ddk kat area yg gated n guarded) ~ cermin depan pecah masa otw ke USJ...

apa2pun walau sayang camne pun aku kat kete ni....bila dia wat perangai je...rasa cam nk campak kat kedai besi buruk. kete ni start wat perangai since last year... sampai 2x turun enjin. manalah sanggup en epol nk melayan penyakit senggugut dia. ni pun lagi seminggu nk kena lego masih nk pekenakan tuan dia... sempat gak masuk perodua...tension sungguh en epol. hmmm, nasib baik lah masa dibwh jagaan aku kete ni x menggila sangat mintak duit tuan dia. 

so, rasanya aku tukar kete apa lepas ni...jeng jeng jeng......

me, myself