Monday, September 02, 2013

cerita[s]

cerita 1

mesin rumput yg baru beli tu dah rosak.. dah repair pun..... dan dah rosak semula
nyampah!
so sebelum jadi semak samun + belukar
meh le kita dapatkan semula service abg la

berbual dgn dia

u punya mesin rumput ni dah lama ke pakai?
sudah lama....ini mahal punya.. $1800... angkat dkt pekan nanas
jauhnya....
kena pakai barang bagus. ini japan punya [mitsubishi].. barang china ada jugak. murah2... tp x bagus

gulp.....
terasa ai!

cerita 2

aku rasa next year nak tak nak kena gak wat open house
sebab....................

jumaat ngan sabtu lepas ada member datang beraya
jumaat dan tgh hari sabtu tu ok lagi.... rajin lg la aku nk masak
then sorang lg datang around kul 4.........
masa tu aku tgh menido kan kechek which is aku pun lelap sama [baru lepas ngemop living hall]....

yg bestnya dia siap bawak makanan sndr dan utk bdk 3 org ni
segan beb! nasib baik member ngam...
hulurlah aku kat diorg setakat kuih raya n air sirap gula batu...

hmmmm, kejadian ni menyedarkan aku yg...
aku ni dah x larat nk tapau semua keje... mengadap kechek sorang ni je pun bersamaan mengadap 10 org bdk besar.. 
dan


pasni aku kena tukar mindset... yg fokus aku skarang adlh mendidik bdk2 ni.. x yah dok berangan nk nyambil2 cari duit sbb aku bukan jenis multitasking. huhu....

cerita 3

ephyra is in the house.. beli dr tuan blog INI..
bank in ari jumaat.. isnin pagi dah sampai depan umh... sangat suka dgn servicenya yg laju
harap2 benda alah ni bleh synchronize dgn sistem badan aku very well...




No comments: