Sunday, January 29, 2012

nk je aku hantar misi2 kat sini ke johor... baru tau seksanya korang nanti

hari ni nk merempan... merempan?

ok... tadi g check-up si aidil... dah sebulan rupanya si kechek tu. patut pun dah start lenguh2 tangan ibu ni.
and this is my 5th time dtg ke KKK ni...aku marah betul sbb they take about 1 hour just to find my kertas... aku x bukak buku pink kat sini.. jadi ala2 ank tiri, dia bukakkan kertas je untuk aku... dan aidil. dah lah lmbt, tak jumpa pun kertas2 aku yg sebelum ni... sedey kan korang punya sistem.. harap je staff     ramai...sistem hancur..

kat belakang ni dahlah tgh ramai org... misi2 ni pun wat keje cubalah laju sket wei...... dh dpt tmpt yg relax...ko nk relax lagi ek. aku transfer korang g KK Tebrau baru tau.... sure nangis mintak transfer sini semula.
agak2nya wanita2 di t'ganu mmg lemah gemalai belaka kan... ke kat KKK ni aje esp yg kat kaunter tu.

aku cr box cadangan/aduan... tak jumpa pulak.
kalu jumpa aku nk tulis...........

untuk outsider yg tumpang bersalin di kawasan jajahan anda..... sila sediakan 1 folder /rack/box untuk 'kertas' a.k.a. update reports kami, so u mudah nk cr when needed. time is precious ye cik2 misi....kat rumah tu, ada 2 lg ank yg sy nk mandikan n bg makan.....
dan sila kurangkan bergossip di hadapan patient. segan lah sket kat k/org ni....

ok, tu aje....
en epol? tak sure lg blk bila. to be confirmed by tomorrow...perhaps.
apa2pun skang ni tiap2 hr aku check email dia. hahahaha... senang standby.. jadi driver, kenalah pandai2kan???


loves,