Tuesday, January 24, 2012

day 11 - another 3 days to go

just received a call from en epol... alhamdulillah dia sehat. x sure hari sabtu tu blk t/hari ke petang..

tadi erul n family datang melawat baby. kebetulan dia ada kat dungun. tu yg nyinggah........ katanya nk g bukit gambang water park... last2 g cherating. erul tu selalu gak berjalan sana sini.... so kalu nk g mana2, bleh google kat dia dulu...hehehehe...

hmmm, petang tadi bdk 2 orang tu wat perangai..... aku diam2 dlm blk, yg berdua tu amik hadiah baby dan koyakkan kotaknya.  aku marah sbb dlm kotak tu penuh ngan jarum peniti. dah la berterabur..aku siiap jumpa 2 jarum kat atas kusyen. itu kalu lah terkena baby.... sah2 le aku mengamuk seminggu.

entah le... sampai satu tahap aku x tau camne nk buat n menggayakan adam zakwan ni. pening kepala dibuatnya. mmg selalu aku hilang sabar. kadang2 tu kesian aku tgk dia.... nak bawak g p/ground aku x tau katne.. plus aku still dlm pantang n baby menyusu bdn. nk lepaskan kat luar, aku rasa cam x secure. adam ni harus dimonitor... kalu x takut dia kuar dr pagar. hmmmm, tak tau lah. but i have to find a solution for this otherwise it become worse.... dijauhkan lah...


loves,