Wednesday, December 07, 2011

alhamdulillah.... rezeki dr Allah. En epol get the job. All the contract dh dpt and already reviewed. 
rezeki aidil safwan kot. hehehehe...................

dlm suka2 camni, aku pening kepala gak. en epol kata dia keje sampai 13hb ni....14hb pagi nak gerak g kerteh.... nampak gaya smua benda kena pk n wat sendiri. huhuhuhu....... sabtu ahad ni bleh start packing brg....rasanya cam byk gak. entah mana nk disumbat. myV tu dh lah comei....

adam n ana ijah suka je nk berjalan.............
mak skudai ari ni g check-up. harap2 it just ketulan lemak n doesn't need to operate.  kalu x, payah gak... aku dah lah tgh sarat camni, mmg x dapat nk jaga dia kat hsptl... tak tau lah kalu biras yg sorang tu bleh tlg ke x.....

semalam aku g check-up baby...maybe this is the last check-up before delivery. skang dh 37 minggu n berat baby adalah 2.5kg.... alhamdulillah...kalu dh cecah 3kg, risau gak aku... maunya rabak lagi...seram nya. this time, aku cam takut gila...entah kenapa....mgkn dh 3 thn kot... so far baby sehat...x reti dok diam....main aje kejenya. sampai doktor nak snap gambo pun ssh.......

k lah, nak lipat baju...pasni nk wat listing brg yg nk dibawak.



me, myself