Monday, August 01, 2011

selamat berpose

yeah...bulan ramadhan dtg lagi. alhamdulillah, sempat gak jumpa bulan yg berkat ni.
moga2 sebulan ni di fully utilized kan wat apa2 yg patut..

dok teringat time dolu2 puasa...langsung x nk bangun sahur w/pun tinggal masukkan makanan je dlm mulut. skang ni, padan muka aku. dpt suami yg patern wajib sahur... ye lah, dia kan pg blk dr parking ke ofc kena menapak 45 minit..cian sungguh.

last year slalu gak ter'miss bangun. cuak gile..nasib baik x kena marah. harap2 thn ni tak tertinggal w/pun sehari. time mak ada ni bleh lah harapkan dia kejut...cubalah bila dia dh blk nanti..maunya kena pasang alarm sekuat2 alam sampai leh kejut jiran tetangga.

kejam tak aku........aku mintak smua yg berkenaan tido kat hall. alasan? aku takut nk prepare sahur sorang2 kat bwh. hahahaha......nasib baik lah diorang ni sangat loviiiing kat ibu dia. semuanya menurut perintah... ths year aktiviti wat kuih raya mungkin akn dikurangkan. hmmm, pregnant baru je msk 4 bulan  tp dh x larat nk bwk bdn. this time serius Allah bg kaw2...eksen kan ari tu, cakap yg bila time pregnant takde masalah..no mabuk2..no ngidam2... yg ni...amik ko. Allah bayar cash kat aku.

semua order untuk cheese dan choc tart akan closed on 15 Ramadhan....hamper mgkn awal sket...9hb.
pasni kena pk camne nk wat hantaran kawin untuk si wira lak...preparation raya utk rumah ni pun kena settlekan awal...hua!!!!!!!!!!!!!! tak tau lah bleh handle ke x.


me, myself

No comments: