Sunday, February 19, 2012

fobia ke paranoid?

i am sleepy, but i couldn't sleep.
why?
en epol has gone fishing @ kongkong...esk br blk.
kami tinggal ank beranak + nenek (ari ni dia tido blk ana ijah.. siap bwk batang pipe lagi) + teh & girlsss (blk adam) shj..
nasib baik teh datang, x lah rs takut sgt.

tadi around kul 11pm++, nenek bgtau yg dia ada nmpk 2 org bdk yg mencurigakan. aku g tingkap..... nampaklah 2 bdk tgh sorong basikal. age around 10 ~ 14thn.. kecik lagi. sorong basikal sambil toleh2 belakang... n tgk2 umh aku.. ko pehal?

then....alarm umh magesh pun bunyi..........hmmm, aku dh rasa lain. terus call k.sofea. dia bgtau yg magesh dh seminggu xde.dan ari ni je, dh 3x alarmnya b'bunyi. bila tgk, cam x de benda... aku pun citer psl 2 bdk td tu dan mntk dia bgtau p.aziz yg round area umh k/org time memalam..(aku x de no p.aziz)..

after 1/2 hour, alarmnya bunyi lg....
hmmm, sikit byk aku rasa cuak gak. what if.... what if..... bebenda negatif semuanya terlintas kat kepala otak ni.

but what i'm worried the most...... bleh ke aku tido nyenyak untuk 5 hari or more (in case grill aku x siap on time) slps en epol blk laut.... nenek kata next week dia nk blk umh kg melayu, nk ngemas.. huhuhuhu..... camne nih.

just hoping + praying that only good things will be happened...tawakkal to Allah. 


loves,

No comments: