Thursday, July 28, 2011

kerteh...here we come!

it is so syiok bila dapat ikut en epol g jejalan (w/pun g interview je sebenarnya) tanpa perlu mintak cuti dr bos..... ye lah, kalu keje...sah2 lah kena mintak cuti kan.. bila dah cuti confirmlah keje x jalan...then balik je dr cuti jadi stress.....hmmm, tu lah bestnya bila jadi h/wife....hahahaaha...

k/org stay kat kerteh inn... so far biliknya okeylah..ingatkan hotel nya kat area shoplot...rupa2nya kwsn umh...n umh tokeynya tul2 kat sebelah....blk yg k/org amik tu ada 2 katil, 1 queen n 1 lg single. w/heater dia je hampeh... x panas langsung!!! air panas pun kena amik kat bawah..pantry dia.

then malam tu g jejalan around kerteh, nk confirmkan tmpt interview esok pagi... pastu baru g makan..... nasib baik lah x mahal sangat...aku budget time tu mesti kena $100++... nasib baik less than that... syukur!!!

k/org c/out kul 12 t/hari coz en epol i'view kul 1.30 ptg. habis i'viek kul 4 ptg... mau rentung k/org dlm kete menunggu.. sebelum tu dh g jejalan kat mesra mall, nak ke sana semula dh malas dah coz x de benda yg menarik pun kat situ. aku leh bayang kan, kalu aku dok sini......bleh mati kejung aku kat umh.... x de tampat nak mencuci mata... at least kalu ada kipmart cam kat pasir gudang ni pun dh cukup baik......

petang dlm kul 6 baru gerak balik. sempat lah beli kopok lekor n kopok ikan...otw balik tu bebudak ni tido sepanjang perjalanan...termasuk lah aku.....dh lepas dr mersing aku dah x leh nak bukak mata......tau2 je dh sampai dpn umh... yg nyatanya...en epol bawak lagi laju time balik conpared time pergi....w/pun sepanjang jln tu gelap gelita... tu mata satu....kalu dua2 mata...maunya 4 jam dh sampai..















me, myself

No comments: